10. Edycja!  Międzynarodowe Targi Turystyczne Wrocław - 23-25 lutego 2018, Hala Stulecia

Jak wykorzystać Internet aby zwiększyć sprzedaż swoich usług turystycznych?
Nie od dziś wiadomo, że Internet jest jednym z najlepszych mediów reklamowych. Wiele przedsiębiorstw związanych z branżą turystyczną nadal niestety nie korzysta z możliwości Internetu by skutecznie sprzedawać swoje usługi i pozyskiwać nowych klientów. W trakcie wystąpienia postaram się pokazać, że Twój biznes czeka tylko, aż uruchomisz kampanie Internetowe. Przejdziemy przez kanały w których efektywnie można docierać do osób zainteresowanych podróżami i jakich komunikatów używać by zwiększyć prawdopodobieństwo zakupu.

Data i miejsce: Piątek, 24.02, Sala Konferencyjna nr 1

 

Bio:
Piotr Chojnacki, media manager w Feno
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, od 2014 związany z planowaniem i zakupem mediów. Obecnie skupia się na wsparciu budowy strategii mediowych klientów agencji.
Ponad to entuzjasta nowych technologii, mediów społecznościowych, e-commerce/m-commerce i mobile marketingu.

 

Agencja Feno
Jesteśmy nowoczesną agencją 360, której sercem jest digital. Naszą misją jest być partnerem i przewodnikiem w dynamicznie zmieniającym się świecie. W Feno wierzymy w to, że "digital" to nie pojęcie z obszaru technologii. Digital to ciągła zmiana myślenia, komunikowania się i działania ludzi w hiperpołączonym świecie. Szukamy w nim trendów i insightów. Jesteśmy w nim partnerem i przewodnikiem naszych Klientów. Dajemy impuls do zmiany. Z dumą pracujemy dla: Wizz Air, Wizz Tours, Electrolux, Goodyear, Dunlop, Dębica, Grant’s Whisky, Netia, T-Mobile, PZ Cussons, Fundacja DKMS, Novartis.

FENO.black.przezroczyste to