Międzynarodowe Targi Turystyczne Wrocław - 24-26 lutego 2017, Hala Stulecia

Co znaczy dla nich podróż?
Kiedy powiedzą, że była udana?
Co sprawi, że będą ją przeżywać lepiej?

Styl podróżowania razem z rozwojem technologii zmienia się w zatrważającym tempie – ale o tym jak będzie wyglądać większość rynku turystycznego w najbliższej przyszłości decydujemy już teraz.
Kto podejmuje takie decyzje? Pokolenie, które wg estymacji ONZ do 2020 roku będzie stanowiło połowę rynku turystycznego – Millenialsi.
Jacy są, jak szukają, czym się różnią od starszych pokoleń, jak kupują, no i przede wszystkim – jak podróżują? Co zmienia w życiach nas wszystkich smartfon, internet i natychmiastowe podejmowanie decyzji?
Poznaj przyszłość podróży i dowiedz się dlaczego lepiej jest marzyć o podróży życia niż o kupnie własnego samochodu lub domu.

Data i miejsce: Piątek, 24.02, Sala Konferencyjna nr 1

Bio:
Karolina Liberka

Business Development Deputy Director w agencji digitalowej Feno- odpowiada za rozwój agencji, procesy przetargowe i wydobywanie tego co najlepsze z kreacji i strategii. 8 lat pełniła funkcje zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika Marketing w Praktyce. Odpowiedzialna za dobór kontentu do miesięcznika, zawartość tematyczną, oraz strategie pisma. Ukończyła The Chartered Institute of Marketing. Regularna mentorka na warsztatach startupowych, na których zajmuje się tematyka marketingu i komunikacji. Wykładowczyni na studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej, nauczycielka w technikum reklamowym, oraz na Uniwersytecie Trzeciego Wieku. Zafascynowana tym jak dziwne i niejednoznaczne są przedmioty i zjawiska w zależności od grupy docelowej.

Agencja Feno
Jesteśmy nowoczesną agencją 360, której sercem jest digital. Naszą misją jest być partnerem i przewodnikiem w dynamicznie zmieniającym się świecie. W Feno wierzymy w to, że "digital" to nie pojęcie z obszaru technologii. Digital to ciągła zmiana myślenia, komunikowania się i działania ludzi w hiperpołączonym świecie. Szukamy w nim trendów i insightów. Jesteśmy w nim partnerem i przewodnikiem naszych Klientów. Dajemy impuls do zmiany. Z dumą pracujemy dla: Wizz Air, Wizz Tours, Electrolux, Goodyear, Dunlop, Dębica, Grant’s Whisky, Netia, T-Mobile, PZ Cussons, Fundacja DKMS, Novartis.

FENO.black.przezroczyste to